О БРЕНДЕ Zlata Peczkowska

Бренд Zlata Peczkowska был основан в 2007 году в Москве.

Авангардные работы Zlata Peczkowska выполнены из нетрадиционных материалов (резина, текстиль, электрические провода, силиконовые шнуры) в сочетании с классическими ювелирными технологиями и материалами. Мы эстетизируем материалы и постоянно экспериментируем с ними.

Работы бренда Zlata Peczkowska являются узнаваемыми «заявлениями», которые оценены покупателями в России, Великобритании, Италии.

Лозунг Zlata Peczkowska - признание непохожести. Все наши работы – Ода Женщине. Мы за особенности, уникальность, открытость и смелость.

За 17 лет существования бренда выпущено более 40 коллекций украшений, аксессуаров и предметов одежды, в том числе в коллаборации с художниками, музыкантами, стилистами.

В 2024 году в ассортименте марки появилась полноценная капсульная коллекция одежды, концепцию которой автор формулирует как «Одежда как украшения и украшения как одежда».

В коллекции сезона SS2025 Zlata Peczkowska стерта грань между аксессуарами и одеждой. Это приглашение к диалогу. Затруднительно однозначно определить, что именно перед зрителем - палантин или вечернее платье, бусы или топ, джинсы или шоппер, скульптурный объект или сумка, плащ или бант?

ABOUT Zlata Peczkowska

BRAND Zlata Peczkowska was founded in 2007 in Moscow.

Zlata Peczkowska's avant-garde works are made of non-traditional materials (rubber, textiles, electric wires, silicone cords) combined with classic jewelry technologies and materials. We aestheticize materials and constantly experiment with them.

The works of the Zlata Peczkowska brand are recognizable "statements" that are appreciated by buyers in Russia, Great Britain, and Italy.

Zlata Peczkowska's slogan is recognition of dissimilarity. All our works are an Ode to a Woman. We are for features, uniqueness, openness and courage.

Over the 17 years of the brand's existence, more than 40 collections of jewelry, accessories and garments have been released, including in collaboration with artists, musicians, stylists.

In 2024, a full-fledged capsule collection of clothes appeared in the brand's assortment, the concept of which the author formulates as "Clothes as jewelry and jewelry as clothing".

Zlata Peczkowska's SS2025 collection has blurred the line between accessories and clothing. This is an invitation to dialogue.
Is it difficult to unambiguously determine what exactly is in front of the viewer - a stole or an evening dress, beads or a top, jeans or a shopper, a sculptural object or a bag, a raincoat or a bow?
Made on
Tilda